Chceš mít modely pod stromečkem? Objednej si do 17.12. Všechny objednávky přijaté po tomto datu budou vyřízeny až po 6.1.2025.
Stettin
Jsem Stettin, KRESovská motorová jednotka z ČSD časů. Moje crowdfundingová kampaň proběhla úspěšně a tak budu vyroben jako 100 kusová limitka v roce 2024.
Moje rezervace je ukončena
Chci vědět více3.950,00Kč – 5.350,00Kč
Ušel ti Stettin?
Nech nám svůj email
Proč zrovna Stettin?
Proč jsme zvolili model M262.001—Stettin ČSD?
Tady dám slovo Michalovi: "Projekt Stettin mě již delší dobu fascinoval. V minulosti byla vytvořena verze s červeno-krémovým nátěrem a já jsem čekal, zda se někdo chopí příležitosti a připraví poválečnou verzi v celočerveném nátěru. Čas plynul a já jsem jen upřeně koukal na obrazovku počítače, sbíral materiály a čekal.
Nakonec jsem se rozhodl, že ten první krok udělám já a spojil jsem se s KRESem a železničními historiky. Společně jsme se pustili do příprav a dohodli jsme se na výrobě prototypu. Když prototyp dorazil, byl přesně takový, jak jsem si ho představoval—dechberoucí. Firma KRES, jak je u nich zvykem, dodala modelu tu pomyslnou třešničku na dortu—vysokou kvalitu zpracování. Pro mě bylo otevření krabičky s prototypem skutečným zážitkem. Jsem přesvědčený, že i u tebe to bude stejné.
Co, kdy, jak?
Jak bude fungovat kolektivní financování—Crowdfunding—modelu M262.001 Stettin ČSD?
Moje výroba–výroba projektu Stettin–proběhne v roce 2024, protože se během kampaně podařilo najít dostatek nadšenců, kteří mou realizaci podpořili a zaplatili 33% zálohu. Tím si zajistili svoji osobní a významnou účast na projektu a koncem roku 2024 mě budou mít doma jako certifikovanou limitku.
A jen aby bylo jasné, záloha půjde jen na mou realizaci.
Za kolik?
Kolik za model M262.001—Stettin ČSD zaplatím a co mě bude stát záloha?
Co dál?
Jaké budou další kroky poté, co si zarezervuješ model Stettin?
Podařilo se dosáhnout potřebného milníku a jdu do výroby, a tedy:
- doladíme detaily s KRESem pro výrobu 100 kousků
- v říjnu 2024 přijedu do skladu, my ti pošleme fakturu s doplatkem
- po zaplatení ti dôjdem zdarma domov spolu s certifikátom originality
Máš otázky nebo obavy? Kontaktuj nás na info@kolmar.cz nebo na tel.: 773 795 138 (8-10h v pracovní dny). Odpovíme ti, případně ti poradíme jak na to.
Co z toho budeš mít?
Co získáš, pokud projekt Stettin ČSD—M262.001—podpoříš právě teď?
Jistota
Rezervací si zabezpečíš, že mě vyrobí jen pro tebe
Rozdělené platby
Teď zaplatíš zálohu 33% ceny, zbytek za rok
Unikát
Spolu se mnou bude v krabičce i certifikát mé jedinečnosti
Poštovné zdarma
Přijedu k tobě bez dalších poplatků (v rámci ČR a SR)
Lepší cena
Během kampaně za mě zaplatíš o 2 000 Kč méně
Plakát
Spolu se mnou dostaneš i můj portrét ve velikosti A3
Pojď, prozkoumej mě
Aké parametre bude mať model M262.001—Stettin ČSD?
Jsem vyrobený v dílnách společnosti KRES. Ty budeš mít na výběr 3 verze:analogovou, digitální s FlexDec® a zvukovou verzi s FlexDec®.
Popisky mám detailní a krásně čitelné i pod lupou. Délku přes nárazníky mám 338,8mm a vážím 138g. Hravě zvládnu projet oblouk o poloměru 286mm. Sehnal jsem si motor se setrvačníkem a jeden hnací podvozek s bandážovaným dvojkolím. O sběr proudu se pak starají zbylé tři nepoháněné podvozky a zabezpečují tak plynulou jízdu.
V balení najdeš také schůdky, které se instalují pouze na model do vitríny, protože jinak by v oblouku bránili podvozkům v otáčení. Tím moje vylepšování ale končí—ostatní díly, jakou jsou brzdové hadice na čelech, háky a madla, mám namontované již z výroby.
V mé analogové verzi se přepínají čelní světla podle směru jízdy. Můžeš mě digitalizovat pomocí 6ti pinového dekodéru standardu NEM 651, ale plné možnosti osvětlení, které mám s pomocí FlexDec®, již bohužel nedosáhneš.
V digitální a zvukové verzi s FlexDec® disponuji množstvím světelných efektů, které jsou nastavitelné. Můžeš ovládat přední, koncová a dálková světla, interiér i stanoviště strojvedoucího.
Odkud pochází moje předloha?
Kde jezdil a působil Stettin ČSD—předloha pro model M262.001?
Válku nás přežilo jen 14 kusů. Mě, 137 372, ukořistili Revoluční gardy v severních Čechách, což potvrzuje moje jediná objevená fotografie. V únoru 1946 mě převedli pod správu ČSD, depo Praha Masarykovo. Později toho roku jsem byl převeden pod depo Plzeň. V tom samém roce mi opravili agregáty a zpětnou přestavbou jsem přešel opět na naftový pohon. Dostal jsem označení M262.001. Od 20. 1. 1947 bylo mé označení změněno na M262.101.
Depo Plzeň mě nasazovalo na rychlík R 165/166 Plzeň-Podmokly. V roce 1951 jsem byl definitivně odstaven. V rámci dohody mezi ČSR a NDR jsem byl v roce 1956 vyměněn.